Påskmat!

TJOHO! Sitter i köket med Mickiz dator medans dom andra fixar påskmaten (a) Blir verkligen hungrig av att se på när dom fixar alla godheter. Micka lägger just nu ihop en Budapest ^^ Och så satt jag och titta i en receptbok med bara chokladrecept, hur smart va det då? Blev ju skitsugen! o.o Ska bli gott med mat sen :3

Tilda är även socail på sms, det gillas! :D Skitrolig tjej detdär alltså xD
Gjorde även ett smart byte med lillebror förut, han fick spela på min mobil så fick jag godis av honom x3 hihi!
Vet inte vad som händer mer idag.
Saknar Carl, Emma och Tina äåapksdhfuid mycket! :( Iof träffa jag Carl och Emma i torsdags, men saknar dom massa ändå! Och Tina träffa jag senast i Tisdags, så tomt här hemma! x(
Dom får komma hem snart!


Hahaha hitta denna så enormt fina bilden på mej från caféet i sommras på Mickas dator!
Saknar sommaren massa mycket! Titta även solbrännan jag har! :O






Bara ca 3 dagar kvar nu! :D


Kommentarer
Postat av: Isosiskoo

Vem sa att du fick titta på mina bilder :P

2012-04-12 @ 14:22:58
Postat av: jennelie

vad fin du är i ljust hår :D

tycker du borde ha typ ljusbrunt till sommaren, ett tips bara! tror det skulle passa dig grymt bra! (A)

2012-04-12 @ 14:44:55
URL: http://jenneliedanielssons.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback