Promise me..

Tjena! Sitter just nu vid Tinas dator, passade på att sno den när hon lockar Madickens hår! (a) Färgade Tinas hår förut, rött! Blir nog snyggt den här gången! :D Förresten så kanske ni får bild på mitt ginger hår sen ikväll eller imorn ;D Men bara kanske. Sen vid 4 ska vi på musikal, Fia Med Knuff! Alla barnen i Rogslösa skola som har satt upp den. Lite komiskt att hela skolan är med x) Lite gulligt! Nu vet jag inte vad jag ska göra.. Tänkte måla naglarna sen (kanske om jag orkar), var ett tag sen dom var målade nu! :)
Var earth hour igårkväll, någon som släckte ner allt? Vi satt på vårat rum och släckte allt och hade mysigt! Notera att det höll i typ en kvart! xD Sen blev vi tvugna att tända för vi såg inget ^^ hehe..

Haha igår diskuterade jag, Micka och Tina olika volvobilar. Tina försökte lära mej skillnade mella v70, 745 och allt vad dom nu hette utan att lyckas! Jag resonera så att varför inte döpa första volvobilen till volvo 1, nästa till volvo 2 osv. Men då sa Micka att det fanns massa andra olika, typ cross country (någon sorts volvo eller hur det nu va). Och då undra hon vad man skulle döpa den till då? Då kommer jag med det självklara svaret, VOLVO KROSSA LANDET! >8D Gissa om det blev värsta asgarvet! xD Själv tyckte jag att det verkade vettigt!

Avslutar med en fråga;
Vem är den döda vita killen med spetsig näsa?
Madicken kom och frågade det igår xD
jaa, kan ni svaret på den frågan? ^^

HAJDÅ! ~(^u^)~


En random bild på mej och Neeliz från festen Tina hade för ett tag sen ^^


I hope you don't get mad when you see this pic Monstret :3
Nyxhälsning!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Menar du han som e på neles tröja xD???

2012-04-03 @ 17:56:48

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback