Päällä talvisen maan hetki kuin ikuisuus

Tjena!
Idag skriver jag!
Har bara en sak o säga om denna dag.. SKITDAG!
Mådde skit hela dagen >.<

äänyvääj, nu sitter jag hemma vid datorn o funderar lite ^^
Tänkte skriva om helgen! :)

Först på Fredagen sov jag hemma hos bästa Emma svärsyster Åke! Hade jättemysigt! Pratade, bakade kladdkaka, CHILLA, carl o Emma gjorde (STARK) korvstråganoff, sen låg vi o prata länge i sängarna :3 saknat Emma massor!♥
Sen gick vi upp 5.30 på lördagen för att dra till storstaden Stockholm med skolan! :D Satt parkerad längst fram med söta Stina i bussen! c: Dock satte dom på Solsidan (som SUUGER!) som jag redan sett första säsongen på när vi åkte till Romme T-T Hehe, Tilda (5 rader bak i bussen) var även social på sms! xD
Först när vi kom fram irrade jag o Stina omkring som riktiga turister :3
Men sen hitta vi ^^
Vi fick ont i fötterna, jag hade nya skor o Stina hade en STEN i skon o.o xD
Vi va lite busiga med, besökte en butik 3 gånger ^^
O fastna därinne i typ 30 minuter om inte mer xD hehe.. 
En läskig gatusnubbe som såg ut som Freddie Kruger skrämde skiten ur oss då vi först inte såg honom O.O 
Stina skrämde mej med ^^ Hon är livrädd för fåglar, vilket det finns mycket av i sthlm. Så kommer en o flyger över huvudena på oss o hon skriker o jag skriker för att hon skrek xD Hon blev skrämd av fågeln o jag av henne.. ^^
Sen skulle vi hitta ett fik som inte var fullt o inte alltför dyrt. Vilket visade sej ta ett tag.. Sprang drottninggatan upp o ner flera ggr innan vi tillslut tog stället vi va inne på först xD Det blev bamse muffin som va jättegoda! :3 Blev proppmätt ^^
Sen gick vi till Rockzone igen (tredje gången) och sen till bussen!  

Det jag köpte i sthlm va en Nightwish t-shirt o en Nightwish flagga
gillar Nightwish?? Neeej va xD

Hade massa kul hela resan! :''D
dock sov jag påvägen hem :3
men stoppet på Donken var kuligt! c:
Åt med Stina, Tilda, Marie, Paulina och Petra, som jag hade jättekul ihop med! Dock orka jag bara äta hamburgaren o lite av drickan, resten fick jag slänga.. ^^
Roligt att få lära känna nya människor med :3


bara för att får ni en bild jag tog i bussen ^^

detta köpte jag! ljuset ifrån fönstret gör att bilden ser suddig ut..

Freddie Kruger, han i sthlm såg ut sådär i ansiktet! Läskigt! o.o

 

One, two, Freddie's coming for you

Three, four, better lock your door

Five, six, grab your crucifix

Seven, eight, gonna stay up late

Nine, ten, never sleep again!

 


Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback