bubblor :3

Tjaaa hade jättetrevligt med Tina i Motala! dock kan man ju inte säga att det varit min dag heller.. Först lyckades jag få lera på byxorna, sen anklagade busschauffören oss för att försöka planka på bussen <.< sen på Donken råkade jag få MilkShake i håret :s och sen när vi skulle hem knölade busskortet D: aja, jag hitta iaf ett par svarta jeans! :D och hur glad blir man inte när man tar en storlek som man tror ska passa men sen måste be syrran hämta mindre storlek! tre storlekar mindre än vad jag trodde! ^^ sen gick vi bara runt lite och hade kul. Köpte sen Colabilar också! :3 nu har vi bakat lite och ska nu äta kvällsmat. Haha har en grej som jag ska visa, men inte fören på lördag! Hehe ^^ haha pappa klagar på lördag att jag tar så mycket bubblor när jag diskar xD

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback