Omg. I'm so fucking bored!

hejsan! har inte haft lust att blogga fören nu. Men skolan gick fett segt idag. Vi försökte även komma på va vi ska ha på klasströjan, gick dock inte så bra ^^ sen på tyskan blev det en hel del skratt! vi skulle spela upp pjäser som vi knappt övat på så det gick ju si sådär x) sen satt man i en halvtimme och vänta på bussen sen kom jag hem och har inte gjort ett skit sen dess. Jo, jag har diskat sen har jag bara legat på sängen >.< funderar på om jag ska ta o vara kreativ på ett papper istället x) aja, vi får se. Här får ni gårdagens soluppgång. Härligt o sitta på bussen o samtidigt se solen gå upp :3

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback