always remember you're unique, just like everyone else

Halloj!
Ursäkta att jag inte uppdaterat även fast jag kom hem igår från Jönköping. Men jag hade inte någon lust att blogga igår bara ^^ Jag har iaf haft en helt awesome helg med Micka och Neele! Vi har varit på A6 och citykross xD Gått på stan och haft allmänt kul! :D Och när vi kom till Mickas lägenhet på fredagen och skulle plocka upp maten hade Neele lite kul med kylen, som ni kan se på bilden.. På fredagkvällen och lördagkvällen såg vi på film och åt smörpopcorn! :3 På söndagen va sista dagen och då skulle Micka även flytta från sin lägenhet. Fatta hur jobbigt det är att först bära en låda ner för 2 trappor (hatar hissar så) och sen runt hela huset, sen tillbaks upp för trappan och gör om det igen några ggr o.o Så har lite ont i armarna idag. Jag fynda massa i Jkpg faktiskt! Jag köpte 9 filmer, 2 böcker, en ryggsäck (som man kan ha datorn i), 2 slimegröna smörknivar, olika decilitermått, 2 block och en svart skjorta från Carlings! Älskar skjortan, så himla snygg! Och så va det ju endel inför skolan.. o.o Sen köpte vi såklart godis och sånt men det behöver man ju inte räkna upp xD 
GIMP är jättekrångligt att bara lite lätt redigera bilder i, så idag hitta jag ett enklare program som jag ladda ner och det är på svenska vilket förenklar allt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

När ska du göra iordning din heder (ursäkta stavning)

Svar: Har aldrig förut gjort en header men har tänkt försöka göra en nu under sommaren, annars ska jag be någon fixa en :)
Momlin Engqvist

2012-07-03 @ 00:50:41

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback