bästa vänner

Tjenixen! 
Jag har haft världens underbaraste helg! Som jag sa drog jag ju till Marie i fredags efter jobbet tillsammans med Emma. Vi hade supermegakul! :D När vi kom dit åt vi jordgubbar med glass och pratade massa. Sen fick vi för oss att vi skulle till östensonss och köpa dricka, men när vi kom dit hade det stängt för 5 minuter sen xD Så vi gick till konsum och köpte dricka och sen ställde oss utanför öltältet och lyssnade på coverbandet som spelade, Emma och Marie passade även på att dansa lite xD Sen blev vi förföljda av en utlänning som frågade om vi ville sitta ner på en bänk med honom o.o sjukt läskigt va det! Kanske inte låter så läskigt men det var det! Och det läskiga var ju att han vänta på att gå fram tills vi va långt bort från allt folk o så D: creepy! Sen gick vi iaf hem och låg och pratade till halv 2. På lördagen kom Carl och vi gick ut och åt pizza och sen köpte B&J och Root Beer :3 Sen gick vi runt lite tills Emma och Carl åkte hem. Då satte Jag och Marie oss på en bänk och prata och så gick vi hem till henne och sen åkte jag hem :))
Jag har haft så sjukt roligt med er och det måste snart göras om! Jag är så otroligt glad att jag på senare tid lärt känna en sån underbar vän som Marie och är glad över att kunna kalla henne just min vän. Emma och Marie är så underbara och får en på bra humör och med dom kan man lätt vara sig själv! Love u ♥

Kommentarer
Postat av: Marie^^

Tack själv gumman! Haha,jaa vi hade riktigt kul!:D Självklart får vi göra om det ngn gång,men då skippar vi turken (som nog inte va en turk,men vi tog ju aldrig reda på vart folket kom ifrån så jag säger turk xD) för det va lite scary :O Annars vare trevligt o hade nog vart kul att va ute lite längre än vi va då :) Pöss o Kram på dig! :D<3

Svar: klart vi skippar honom! xD Jaa det skulle det nog :) Puss o kram! :D<3
Momlin Engqvist

2012-07-08 @ 18:11:11
Postat av: Kittie

Haha, söt bild!

2012-07-16 @ 18:22:06
URL: http://silverstein.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback