Fredagen den trettonde!

Såå, har ni haft en dålig dag? Inte så lustigt isåfall, otursdagen idag! 
Jag har iaf haft en bra dag! Först upp och ta en dusch vid kvart i 10 (även fast jag va uppe till halv 5) och sen ta en frukost med småsyskonen. Sen gjorde jag och Madicken, min lillasyster, 5 minuterskola och kladdkaka. Första gången vi faktiskt lyckas med 5 minuterskolan! :D Wihuu! Sedan strök jag mina svampisar och satte dom på väggen vid min säng! :) Någon gång ska jag göra flera :3 
Nu håller jag på att packa, för jag, Neele och Micka ska sova i Neeles stuga i natt! Ska bli himla kul! Måste ha så roligt som möjligt nu innan Neele åker till Tyskland, för jag kommer inte träffa henne på jättelänge. När hon kommer hem har jag nämligen flyttat.. :c Kommer sakna henne tokmycket! 
 

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback