Look on the bright side, it could be worse

Men HEJ!
Jag kom hem från cafét för en liten stund sen. Hann in precis innan regnet kom... och åskan! Älskar när det åskar, det är himla mysigt! Ta på myskläder och sen mysa ner sig i soffan :3 Iaf så jobbade jag med bästa Neele idag, hade rätt roligt. Vi målade i brist på annat, jag skapade ett skåpsmonster... hehe kan ta en bild och visa sen kanske ^^ Idag åkte mamma och pappa till Harge för att campa och på söndag åker småsyskonen också dit, så sen blir det tomt hus! :D Nu ska vi äta, ha en bra dag!
Dagen bilden togs alltså ♥
Och så blir min design fixad, vilket jag är sjukt glad över! Det såg så himla träligt ut förut.. Tack tack!
 

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback