trött..

Usch, jag är megatrött. Bara sovit ca 3h och 20 minuter inatt :s Blev väckt 20 över 7 av att det lät och vibrera i hela huset, då va det dom som dränerar huset som höll på med något förfärligt öväsen. Sen gick det ju inte att somna så vid 9 satte jag på true blood och så har jag tittat på det till tre. Så mina ögon svider och är rödsprängda :/ Hahah, ni ska se hur mitt pekfinger ser ut :s Har värdens brännblåsa på ovansidan av fingret och in på insidan. Som tur va blev det inga blåser på dom andra fingrarna och så gör det inte lika ont längre :) 
Åhh, det åskar här! Älskar när det åskar och regnar, det är så himla mysigt. Eller vad tycker ni? ;)

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback