True blood

Godmorgon!
Jag tänkte bara varna er om att nu kommer bloggen bli lite lidande som ni märkt, jag har inte den som prioritering 1 precis. Igår jobbade jag första "riktiga" dagen på cafét med lillebror :) Och ska upp dit idag med! 
Igår efter att vi stängt åkte vi in till nostalgin och jag mötte upp bästa Marie och så gick vi och prata om allt och inget, det va mysigt! :3 Ska förhoppningsvis också åka in på lördag och träffa henne på sommarknäppen :D 
Micka och Neele är på Getaway rockfestival och jobbar nu, är så avundsjuk! Ville så gärna också åka men det kostar ju en förmögenhet :(( Aja, ska åka nästa sommar! 
Hehe jag har börjat se på en till serie, True Blood :3 Asbra ju! Varför har jag inte sett på det förut? :O Så nu sitter jag uppe och ser först på Pretty little liars och sen 2-3 avsnitt av True Blood x) 

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback