can you get cornered in a round room?

Tjena! 
Idag har jag och syrran bakat över 150 bullar, tog uppåt 3 timmar. Men goda blev dom! :3 Sen har jag varit ner en sväng till hamnen med mamma och systrarna :) och senare på kvällen kom Neele, nu har hon varit här tre kvällar i rad :D Micka fixa schema till cafét, jag och lillebror börjar på onsdag med att öppna! :) Sen disskutera vi helgens planer.. Som jag inte tänker berätta om än ^^ Längtar massa till helgen! Nu hade jag tänkt lägga upp en låt, men det är något knas med daorn så får göra det imorn.. Nu ska jag se ett par avsnitt av Pretty little liars! :3
Spencer och Toby i PLL, så sjukt söta! 

Kommentarer
Postat av: Jasmin - The dream of being famous!

Du kanske kommer strunta i denna kommentaren men jag kan åtminstone försöka... Min dröm har alltid varit att bli en skådis och äga ett klädmärke som är större än HM (som är väldigt stort) men man måste ju ta små steg i taget just därför vill jag att min blogg ska bli stor, väldigt stor! Så kolla gärna in mina kategorier "jag syr" och "åsikter&tankar" det är utav de jag vill bli känd med på bloggen. Vem vet du kanske gillar min blogg? :) 
Annars hur mår du? :)
Har även en tävling där du kan vinne en design!  http://jaasses.webblogg.se/2012/june/tavling-vinn-en-design.html#comment (direkt länk)

Kommentera det på min blogg annars får jag ju aldrig ett svar! :P (allt det där med den nya blogg.se designen och så :) )

Om du inte gillar sådana kommentarer ber jag om ursäkt för denna :P

2012-06-28 @ 17:11:00
URL: http://jaasses.webblogg.se

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback