Flying is learning how to throw yourself at the ground and miss

Godmorgon!
Hahahah måste bara börja dagen med att berätta det här för ibland bara älskar jag min knäppa lillebror!
Min lillebror och hans kompis sov i våran husvagn inatt och pappa jobbar natt så när han kom hem skulle han titta till dom. Så när han kom hem hörde han att dom var vakna så han knacka på husvagnen för att skrämmas lite och då blev det tyst. Så han knackade igen och då hörde han hur dom börja röra på sig därinne. Så han knackade igen och då hörde han hur dom sakta låste upp. Men inget mer hände så pappa ryckte upp dörren och där står lillebror med en PET-flaska i högsta hugg!
Vilket på lillebror säger "vi visste att du skulle komma!" 
då frågar pappa "och vad ska du med flaskan till?" 
Lillebror "men vi visste ju inte helt säkert!"
Hahah alltså... herregud x''D Hur hade han tänkt skada någon med en PET-flaska?! XD
Nu ska jag snart ta och baka bullar i brist på annat! 
Jag har fet bildbrist så ni får en jäättefin bild på mig och sötnosen bara för att jag saknar honom något så enormt! Saknar dig Baltomannen!♥ 

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback