It's raining men!

Tjosan! Jag har slutat nian och haft fullt upp nu ett par dagar så jag hoppas ni förstår varför uppdateringen inte varit den högsta. Men nu har jag sommarlov och tar nya tag med bloggen! Klockan är tio i ett och det verkligen öser ner med regn och åskar! Skitmysigt när man sitter inne o myser! Love it!♥ jag har nu ikväll laddat ner gimp och har nu suttit med det ett tag, skitsvårt såhär i början men det kommer nog fixa sig ;) ni som inte vet vad det är så är det som  ett redigeringsprogram, typ som photoshop! :D
Mer om avslutningen och dom senaste skriver jag om imorn om jag får tid! ;)
Godnatt!♥

så tråkigt med bildlösa inlägg så ni får en bild från weheartit!


Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback