Pretty Little Liars

Tjosan! Första riktiga sommarlovsdagen idag!
Och den har jag spenderat framför datorn med en ny serie jag hittat! :D Pretty Little Liars heter serien och jag har nu hunnit se 4 avsnitt och jag är redan fast i den! Sjukt bra serie och precis sån genre på serie som jag gillar, Love it! Så nu dom här dagarna när jag är ensam hemma kommer det nog bli att jag ser på Pretty little liars ^^
Och igår fick jag en påse med colabilar av Tina och hennes kille, sjukt glad blev jag :D Tack! Colabilar är det något av det godaste som finns! :3 Hihi..

Kommentarer
Postat av: Sofia

Det r få serier som man blir lika beroende av som PLL :)

Svar: Sant! Den serien är sjukt bra :)
Momlin Engqvist

2012-07-02 @ 14:44:35
URL: http://www.nattstad.se/Sofia.Mattsson

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback