Superglad!

Tjena! 
Jag är supermegaglad! Idag fick jag det slutliga antagningsbeskedet till gymnasiet och jag kom in! :D Sen har jag även fått brev om att jag kommit in på boendet vid skolan. Och så har vi typ skickat iväg fem brev gällande inackorderingsbidrag och försäkringar och skit pga att jag ska flytta. Är smått nervös redan, haha! xD Och om 50 minuter ska jag, Micka och Neele åka till bussen som tar oss till.... JÖNKÖPING! :D Wohoo!
När vi kommer dit ska vi först ta och gå i A6 och City Gross och efter det ska vi dra hem till hennes lägenhet! :3
Kommer bli såå kul :D
Jag på skolavslutningen! :D Ser något sur ut haha xD

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback