Believe

Tjo! Den här helgen har varit pisstråkig verkligen! Bara legat och degat i soffan. Men avslutade helgen med att helt random dra in till Amerikanska Ambassaden(som Emma säger) med Emma, Carl, Tina och hennes kille. Satt där och tjockade oss, sen drog vi till MAXI och Emma köpte någon amerikansk dricka och så skulle vi köpa raketdricka, men den elaka tanten i kassan var elak <.< så det blev ingen raketdricka :(( buuuhuuu!
Nu äre sista veckan i skolan! :O Asså herreguud! o.o Det lustiga är att jag inte har någon sommarlovskänsla ännu, känns som att jag inte ska sluta nian. Har forfarande inte insett att detta är sista veckan på PM. Tror fortfarande att jag i höst kommer tillbaks till PM. Men så är det ju inte! Då börjar jag enda borta i Norrköpnig! :O :D Det som är det mest härligaste med att börja där är att jag kan börja om helt på nytt och inte en jävel känner mig och vet vad jag har för bakgrund :D Men samtidigt är det himla läskigt!
Nu ska vi snart äta, hejdå!
soo true!

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback