TAGGA RÅÅ!

Tjena tjena! Haft en rätt så awesome dag! :D Dock så började den inte så bra. När vi åkte till skolan hade vi en gammal buss som vibrerade asmycket, fick huvudvärk och mådde illa :s Sen när det va typ 3 km kvar till skolan gick bussen sönder, stod där i en kvart innan en annan buss kom och hämta oss ^^ Kom försent, hihi :D Sen städa vi skolan, gick rätt fort i och med att det området vi städa inte var stökigt. Sen titta vi på när frivilliga nior slog lärarna i fotboll! :D Efter det hade vi träning i kyrkan på hur vi skulle gå när vi skulle ta emot betyg osv osv. Sen tränade kören! :) Vi sluta två så det va 55 minuter innan bussen gick så jag, Freddy, Hanna och Anna stack och köpte glass och satt sen i solen och hade det rätt så göttigt! :D Inte haft så kuligt i skolan på länge, tack för dagen tjejer! ♥
Imorn ska vi nior komma till skolan finklädda då vi har middag med massa tal och fotografering osv. Hoppas även på att vädret vi hade idag håller i sig till på fredag, minus regnet nu på kvällen då ;) Jag skulle bli grymt glad! Så nu taggar man middagen med att titta igenom allt jag ska ha på mig en sista gång och lyssna på bästa låten jag kärat ner mig i - Caraphenelia med Pierce the Veil :3 Fullständigt äälskar Vic's röst! x3

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback