Friday

Jag är fett avundsjuk på Mickiz, monstret, mamma och pappa. Dom va på hammerfall igår <.< ville hänga med, men pengar är det inte så gott om i min budget O.O xD aja, blir ju konsert i april! :D ska bli så Jävla kul!! Uhg, tiden går så fort! Jag hinner inte ens med >.< o det känns jobbigt. Tiden går bara fortare o fortare. Lustigt eftersom att jag har så tråkigt vareviga dag :( skit samma. Men vet ni något kul? Jag o en gammal kompis vi har blivit kompisar igen. Vi var kompisar innan sjuan men sen när vi börja sjuan så gled vi ifrån varandra pga att hon hamna i parallellklassen. Dålig ursäkt egentligen.. Men så var det. Men är sjukt glad att vi hittade kontakten igen :D saknar tiden i sexan något så enormt mycket! Byta ämne här nudå.. Idag fick jag reda på att jag ska delta i något PISA-test på torsdag. Ett test som tar reda på hur smarta Europas länder är, eller hur det nu va ^^ kommer iaf ta hela dagen och så får vi sluta kvart över två istället för halv fyra :D asgött! aja, hejdå ~(^u^)~

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback