Guten nacht, schlaf gut!

Hallåj! Sitter här och försöker teckna lite på min senaste bild jag påbörjat och käkar godis :3 Försöker göra en bakgrund till den här och för en gång skull så ska jag färglägga den sen. Tycker inte om att färglägga, tycker bättre om blyertsbilder :) När jag ritar alltså, för mina bilder blir aldrig snygga när jag färglägger. Bara förstör bilden ^^ Imorse färgade Emma klart mitt hår, så ser inte ut som en ginger längre xD precis att färgen räckte också! Men bild på det får ni imorn eller på måndag, beror på! Ska alldeles strax ta o lägga mej för jag är astrött >.< jag vet, kl är inte så mycket. Men vakna typ vid 9 imorse och kunde sen inte somna om. Har inte gjort något idag så finns inget mer o berätta. Jo, vi åt rabarberpaj förut! :3 hemmagjord! Bara vissa som förstår bilden.. Saknar allt det! <3

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback