I'm singing in the rain

Tjaa! Har inte dagens väder varit ännu mera underbart?! :D love it! Tog fram vårjackan imorse och när jag åkte hem behövdes den inte ens! Haft värsta slappa dagen idag. Gjort pisa test hela dagen. Först gjorde vi ett prov på över 56 sidor i två timmar med fem minuters paus. Efter det hade vi rast i typ en halvtimme och då fick vi äta macka, äpple, vindruvor, digestive, choklad, yoghurt och sesamkakor :3 sen fyllde vi i en mysko enkät i typ en timme. Dom undra om vi hade diskmaskin och bubbelbadkar hemma xD sen hade vi lunch men den sket vi i för vi va jättemätta xD efter det hade vi test på datorer i 50 min, sen fick vi sluta och då var kl kvart över två :3 dock satt jag kvar i skolan och uggla till tio i fyra o.o Yeah! rätt slapp dag faktiskt :) var och sjöng på kören förut och då körde vi igenom I walk alone, en sjukt bra låt med tarja turunen! c: vi försökte även ta dom jäättehöga tonerna, gick väl sådär x) nu sitter jag och ser på tv, jag tror det är sons of anarchy ^^ väntar på att BB ska börja. Måste bara säga att sipan är helt fuckad i huvudet! <.< Bild på tissen från igår när jag satt ute i solen :3

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback