In the jungle..

Sen uppdatering idag för har sjungit med Neele, som jag alltid gör på torsdagar. Stress stress Usch! fick som vanligt slänga i mej maten innan jag gick. Gick riktigt bra idag, bättre än vanligt! :D Ska sjunga om två veckor på någon grej så vi valde låtar dit. Dock har jag lite scenskräck och nu har vi tyvärr lovat att sjunga lika bra som vi gör på övningarna ^^ Usch, idag på biologin tog han upp det här med att vi ska dissikera grishjärta igen. Mår illa bara av att tänka på't. Kunde inte tänka på annat än det där hjärtat resten av lektionen :s jag menar, de har ju tillhört någon. Dessutom har jag fobi för rått kött :s jag ska fan bli vegetarian! här har ni bild på när solen precis går ner. När jag gick hem förut vid kvart över 6. Så håll ut, det blir allt ljusare! >8D Wohooooo! Fick precis hicka >.<

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback