I am nothing without my family!

Idag vakna jag och kände att jag vill inte gå upp, aldrig. Vaknade vid 8 halvsov till 9 och sen låg jag vaken i nästan 2 timmar för jag insåg att jag ändå inte kommer somna om med alla dessa tankar i huvudet. Frustrerande! Det lustiga var att helt plötsligt låg jag och tänkte på skräckfilmen jag såg igår. På lösningar hur huvudpersonen skulle gjort för att inte blivit dödad, vad hon skulle ha gjort och vad hon inte skulle ha gjort. Brukar aldrig göra så.. Väldigt mysko O.O
Aja, nu sitter jag här vid Tinas dator och tänkte passa på o göra några inlägg med bilder o så! :)
Och juste, som ni ser bytte jag tema på bloggen! Inte världens snyggaste, men MYCKET bättre än förra!

Som jag sa igår så va vi i jkpg igår hela dagen! Vi kom dit någongång vid 13 tror jag det va, först hem till Micka sen åkte vi ner till centrum. Och lillebror Charlie är lite trög. Vi åkte omkring och letade efter parkering och så åkte vi förbi en rad med bilar och då sägar han "HAHA vi åker förbi er jävla suckers!!" då säger jag "Charlie, dom är parkerade... -.-'" Hur trög får man va?! xD När vi väl hittat en parkering så går vi till en rastaurang och käkar, skitgod mat var det där! Kommer dock inte ihåg vad restaurangen hette ^^ Efter det gick vi omkring i massa affärer, alltid lika kul när man bara har 200 kr >.< blöö! Sen åkte vi till Stadsparken och såg på den fina utsikten och såg oss omkring lite. Efter det åkte vi till Willys och handlade mat, då va det en gubba som stalkade mej o Tina D: Först stod vi och titta på energidricka om vi skulle köpa någon och då kommer han och ställer sej breve oss.. Så vi typ går fort därifrån och sen går vi och tittar på läsk istället för jag kom fram till att jag ville ha det istället. Då kommer han dit också! :O läskig gubbe <.<
några bilder jag hann ta:

Utsikten från stadsparken


Så hittade vi en labyrint i parken som Charlie bara sprang rakt igenom medans pappa o Tina försökte lösa det på rätt sätt xD

Och här har vi det jag köpte. Skorna och snörena köpte jag på NewYorker för bara 194kr! En ascool affär! Kan säga att jag älskar skorna! :3 Fett coola! Men har tänkt byta snören på dom snart, inte idag det orkar jag inte ^^ Sen köpte jag såklart DrPepper och Mars! ^^
 

Hade en fett awesome dag med familjen, riktigt mysigt!
Måste säga att jag älskar dom. Min familj! ♥


Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback