Let me be happy, please?

Tja! Som ni ser har jag gjort lite enkla förändringar i bloggen. Skrattar nästan så enkelt var det o fixa! Dock tog jag bara en bild till headern för att jag inte ville ha den gamla. Men tänkte ta och försöka göra en header någon gång i helgen. Så nu vet ni!

Idag känner jag mej glad! Kanske beror det på det underbara vädret. Eller på den goda cupcaken jag fick av Stina idag efter skolan :3 Eller på att Tilda hejar på mej som vanligt c: Eller på att Tina ringde idag på lunchen :) Eller på kramen jag fick av Emma innan jag åkte hem :3 Eller på att bloggen ser något bättre ut. Eller så beror det på allting! Kom ihåg det, små små saker kan göra skillnad hos en person! Jag älskar er era små glädjespridare! :'3♥


Är extremt sugen på RAKETDRICKA!!


Kommentarer
Postat av: Isosiskoo

Älskar dig siss! Hade oxå ringt om jag orkade :( Sjuk..

2012-03-21 @ 20:24:53
Postat av: Isosiskoo

BTW.. Nice design, bakgrunden är så Momlin!

2012-03-21 @ 20:25:54

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback