Nobody dies a virgin, life fuck us all!

Som ni alla kan se är min blogg helt jävla blachpjjjmgajwd. Men jag bryr mej inte, syrran har ändå redan innan bett hennes kompis göra ny design o allt! :D var ändå inte så nöjd med förra. Bilderna på mej i headern var fula >.< Så nu får ni stå ut med att den är ROSA och ful ett tag, tills syrrans kompis hinner fixa ny design. Dock känner jag inte för att blogga när den ser ut såhär. Fast jag gör det ju om ni vill, eller vad säger ni? ^^ hade förresten en bra dag med familjen förutom att den blev förstörd för mej när en sak hände.. :( men skriver mer om det imorn. Har nu sett på Eden lake med Tina, en sjukt äcklig skräckfilm! x( förresten, har ni hört om branden i Mjölby? så himla hemskt! som jag vet var det några som skulle gilla på en balkong i ett hyreshus, ni vet ett sånt högt? är man dum då eller?! En 5 årig flicka brann inne :( stackars! Med detta säger jag godnatt! ~(^u^)~

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback