You're like a ghost that I can't let go, you follow every step I take

TJA! Jag suger på o blogga nu.. sorry! Men grejen är den att det känns som att jag bara skriver för mej själv och ingen annan läser. Och så jaa, finns det andra orsaker. Men skulle vara så grymt roligt och snällt om jag kunde få ett litet tecken på att det finns någon därute? :3

förstår förresten inte varför jag fortfarande har läsare, bloggar ju knappt :S

Den här dagen har varit helt okey. Även fast jag har haft värsta natten ever och morgonen inte var bättre den x( Har känt mej som en levande zombie hela dagen.. eller vänta, zombies är ju levande.. på något vis <.< Somnade inte fören 1-halv 2 inatt och sen ringde klockan 05.56, jag stängde av den utan att vara medveten om det. och sen vakna jag 06.20 och upptäckte att jag höll mobilen i handen mitt framför ansiktet och så stod mamma där och sa att det var storm ute. Jag bah vaa? fatta ju inget x) Men sen fatta jag va det var för smattrande ljud, det var haglet som slog hårt mot fönstret. Dock trodde jag först att det var regn och tänkte direkt "neeej! Jag vill inte gå ut i det där vädret!" Men det hade iaf slutat att hagla när vi gick till bussen. Iochmed hur jag mådde igårkväll/natt så har dagen varit över förväntan!

Sitter just nu och lyssnar på Avantasia och försöker lära mej flera HTML koder xD go Malin! hehe ^^
Förresten! Kom bara på helt sådär vad jag vill göra med mitt hår häromdagen! :D Tror dock att om jag vill få det som jag tänker mej så måste jag göra det hos en frissa. Men vad jag tänkt mej är en hemlighet tills vidare ;) Måste dock göra något åt håret snart! Ser alldeles förjävligt ut! :S

Avantasia - Carry Me Over
 
Tobias Sammet♥


Kommentarer
Postat av: Emma

Malin! Jag finns! :D <3

2012-03-20 @ 19:52:03

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback