My everything

Här kommer inlägget som jag påbörjade för en vecka sen:

Det här inlägget hade jag tänkt göra redan i början av veckan. Men eftersom att jag inte har tillgång till en dator så himla ofta och jag inte ville skriva det via mobilen så tänkte jag att jag väntar tills Tina kommer hem så kan jag låna hennes dator. 

Jag vet inte riktigt hur jag ska börja..
Carl, Martina och Mikaela, ni finns där för mej hela tiden! Bättre syskon kan man inte ha! Sen har jag det senaste året fått lära känna en underbar människa. Emma, Carls flickvän. Har faktiskt aldrig träffat en så ung smart och mogen tjej förut! Och Tilda, även fast jag inte känner dej så väl ännu så ser jag dej som en kompis! Våra så extremt knasiga smskonversationer är fett awesome! Och jag längtar tills vi blivit riktigt bra vänner! Det får vi se till o ordna va? ;) Alla ni finns där för mej på olika sätt och alla är dom lika bra! Carl och Emma ni hjälper och stöttar mej oavsett vad, (det har jag skrivit här förr). Ni alla lyssnar och förstår och man får alltid tag i er. Ni är alla underbara på era egna sätt o vis! Jag vet inte hur/om jag skulle klara mej utan er!? Ni betyder allt för mej och jag skulle inget mer än vilja fortsätta ha det såhär mellan oss! Massor av underbara minnen har vi och flera ska det bli! I promise! Utan er är jag inget och ni betyder vekligen allt för mej!
Älskar er massor!♥





~
har ingen bild på Tilda~



jag ser väldigt mysko ut..

Love you all!♥


Kommentarer
Postat av: Emma (din åke vän för alltid! ) <3

Älskar dig också Malin! :D <3

2012-03-10 @ 16:57:57
Postat av: Isosiskoo

Älskar dig Lillsiss!!! Stolt över dig, för att du klarar dig så bra i rådande situation! Bara att ringa mig om det är något!

2012-03-10 @ 17:08:19

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback