bra dagar med bästisar!

I Fredags efter skolan följde jag först med min kompis Freddy till asylen, hon ville inte gå själv ^^ Snackade lite oså på vägen, kul! Sen när vi skiljts åt gick jag till bussen för att möta upp Tina och sen mötte vi upp Emma :D Vi hade tidigare bestämt att vi skulle äta glass, men vädret var ju inte sådär fint under dagen. Men sen efter skolan titta solen fram och det blev så varmt i solen att man kunde ta av jackan! Så vi stack till Halvars och tog varsin STOR glass och satte oss i solen! :D Vi satt och snacka om allt och inget, sådär mysigt! Bästa människorna jag känner vid min sida, solen skiner och en stor glass framför mej. Kunde det bli bättre?! :'D Vlad kom även förbi en snabbis när vi satt där. Sen lite kul.. Satt en mamma, pappa och ett barn breve oss. Sen börja pojken att skrika på fåglarna och då säger mamman "Caarl, skrik inte på fåglarna!". Vi börja asgarva! xD Ja, vi tjuvlyssnade på dom :3 Sen stack vi till Malins hårstudio och beställde klipptid! Så 30e ska jag o Emma klippa oss :3 och kan säga att det behövs verkligen! Sen var Emma tyvärr tvungen att sticka hem till Carl stackarn som satt med en uppsats medans vi åt glass..
Tina och jag gick då till konsum och köpte vindruvor och gick sen ner till piren :) Satt där jäättelänge o bara pratade o mumsade på vindruvor! Trevligt&Mysigt! Längesen jag suttit med bara Tina och bara pratat vi två. Saknar henne väldigt mycket ibland! Fattar inte hur jag ska överleva gymnasiet borta i nkpg utan mina kära syskon! Dx Sen iaf så gick vi till Tinas buss och jag sa hejdå. Sen gick jag hem till Emma, hittade faktiskt helt själv! :D *stolt*
Efter någon timme kom pappa och vi åkte hem och sen gjorde Carl god mat under Emmas instruktioner! :3 skitgott vare! Emma satt o gjorde en halvt misslyckad fiskbensfläta i mitt hår medans carl lagade mat :3 verkligen älskar när någon pillar i mitt hår! :DD
Lördagen kan jag inte påstå att jag gjorde något speciellt. Typ bara latade heeela dagen! chill ^^
Sen på söndagen satt jag ute i solen heela dagen, vilket resulterade i lite brunare färg på skinnet ;) sen framåt kvällen kom bästa Neelis över. Satt o prata och så börja Micka tjata om kladdkaka så vi gjorde två och bjöd också mammas kompis som var här, vilket dom verkade uppskatta :D Efter det gick vi ner till hamnen och tittade på medans Leo badade och satt samtidigt och pratade. Sen vid 8 började vi gå hemåt, tog typ 40 minuter xD brukar ta typ 10 om man går normalt vill säga ^^ Snackade en heeldel. så nu har vi storartade planer på G ;D
Trevligt avslut på helgen!
Nu ska jag se på BB, så Natti natti! ~(^o^)~
erkänn, nu blev ni allt sugna? ;)

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback