Tidsinställt!

Godmorgon!
Idag drar jag med familjen till Jönköping för att shoppa lite!
Påtalade häromdagen att jag behövde nya sommarkläder och skor till skolavslutningsklänningen så då blir det Jönköping! Fick se klänningen jag ska låna av finaste Emma till akolavslutningen igår! :D Och gissa vilken färg?? LILA!! :DD Den är jättefin och helt perfekt! :3 Jag lånar för att jag aldrig använder klänning och när jag ändå kunde låna en lila så tyckte jag att det var onödigt att köpa en ny ^^ Så nu är det bara skor, se om jag hittar ett par snygga klackskor.. Aldrig använt i hela mitt liv så får se hur det kommer gå xD Sen ska jag även köpa ny bikini och kortbyxor om pengarna räcker! xD
Nu är jag förhoppningsvis i bilen påväg och är supertrött..

här är min mest like'ade och rebloggade gif från tumblr, över 100!
en scen ur American Horror Story!♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den lila hårfärgen, var köpte du den? vad är det för något märke och färgade du direkt på ditt bruna hår? :) oooch hur länge höll den? Kram

2012-05-21 @ 21:39:00

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback