Lev livet - det går inte i repris!

Har haft världens härligaste helg!
Fredagkvällen starta väl inte så bra, jag och lillasyster låg ute i gräset och bara slappa när jag märkte att det klia på armen. Då hade jag utslag på armar och ben :( Gräsalergi antagligen :C Sen senare gick vi ner i hamnen och satt där o bara myste med familjen :3 Madicken bada också! Sen va jag och Micka med Neelis, gick en sväng och sen hamna vi hemma hos henne. Satt som vanligt och titta på massa roliga videosar! x) Och åt marianne :3 vid 01.30 blev jag trött, kunde somnat på stolen där om jag velat xD så vi gick hem, men vi fastna ute där storebror hade lite fest o grilla o lite. Så satt där i någon timme, lite kuligt ^^ Kan även påpeka att jag satt i bara linne mitt i natten, sommar?! :D
lördagen var det väldigt segt, satt i solen typ hela dagen. Sen på kvällen titta jag såklart på eurovision, sjukt kul att Loreen vann! :D Tyckte dock att Danmark va skitbra och så fick dom typ bara 3 poäng :O Sen va ju Jedward som alltid jättesöta o roliga! :3 Efter eurovision satt jag o lillebror Charlie uppe och titta på Hajen3, sjukt dålig film! Kunde räkna ut vem som skulle bli uppäten och så va det världens sämsta grafik(eller va det heter) i slutet! xD
söndagen va det sjukt härligt varmt så jag satte på mej min nya bikiniöverdel och la mej i solen i några timmar! :3 Hahah, efter en kvart kunde man se snörena från bikinin på ryggen x) Älskar att jag så lätt blir brun! :D Sen fira vi morsdag med marängswiss, skeetgott! Efter att vi fikat gick vi hem till Neelis där dom spänt upp en lina mellan två träd som man sen kunde gå balansgång på, jättekul va det! Kan försöka hitta en video på riktiga proffs som gör sånt. Sen gick vi till hamnen och tog vägarna förbi kiosken och köpte glass :3 Jag vet, vi åt marängswiss precis innan xD Senare på kvällen tog vi det bara lugnt och satt i solen tills den försvann bakom huset :( Sen blev det BigBrother och AHS(american horror story) :D Fattar inte att Lars åkte från BB :O Han va ju bäst! AHS, var som vanligt sjukt bra och läskigt! :3 Älskar den serien, bästa någonsin. Slår t.o.m Vampire Diaries!! o_O
Lite bilder från Instagram!
Redo för solen!
Marängswiss!
Fredagkväll :D
Ha det!

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback