Burn Paris Burn

Hello peps!
Gårdagen var helgrym! Jag, Amanda och Maja drog in till stan vid halv 8 igårkväll för att gå på konsert i kulturhuset. Först tog det ett tag att hitta dit och när vi väl var där våga vi inte gå in för att vi visste inte vad som var ingång och för att det var massvis snygga killar därinne! Vi försökte få tag i Delfi som redan va därinne men han svara aldrig och vi sprang runt huset och försökte hitta rätt ingång. Men tillslut svara han och kom ut och räddade oss! Wihoo! Banden som spela va inte så himla bra(kommer inte ens ihåg namnen), ett av fyra band va bra :/ Vi va där till 23.00 sen gick vi till donken och åt. Eller jag tog en mellan läsk och en liten milkshake, va så extremt törstig och av någon konstig anledning kunde jag inte äta något. Och ändå va jag hungrig :s Hahah och när jag skulle beställa blanda jag ihop allt, så jag sa "En liten mellan... ehh neej! En liten milkshake mena jag!" Hahah klant ju x) Sen när vi gick va vi så snälla mot killen som jobbade där att vi städade undan allt för han såg så himla trött ut, och så va han himla snygg! Tror han blev glad för han log lite mot oss :3 
 
När vi satt på donken bestämde Amanda och Maja att dom skulle töja mitt öra, så när vi kom hem drog vi till Amandas place och så töjde dom mitt öra. Vet ni hur ont det gjorde eller?! Baksidan av hålet va typ dubbelt så litet som på framsidan(om ni fattar?) så när Amanda pressade igenom det höll jag på och dö. Hon körde igenom typ en fjärdedel sen va vi tvungna och vänta, blev alldeles illamående >.< Men sen när det inte gjorde ont längre pressade jag själv och snart va den helt på plats! :D Efter det satt vi i deras kök och pratade och skrattade en hel del. Vi planerade även lite inför nästa konsert, wihoo längtar! Sen vid 5.30 drog jag och Maja hem till oss,  men jag satte mig vid datorn till typ sju och sen va jag tvungen att sova! Och idag vaknade jag vid tre på eftermiddagen, såå himla skönt att få sova länge ibland! 
Kommer bli skitsnyggt sen när man gått upp några storlekar(den jag har nu är bara 2mm) och bytt till spiral!

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback