Livet känns najs nu alltså!

Är på topphumör idag, dels för att vi har studiedag och kvällen/natten igår va himla kul, och för att mitt självförtroende känns som att det blir bättre eller hur man säger och det känns great!
Alla som bor här från klassen plus några från 2:an va vid ruinen igårkväll. Det va himla najs, snackade med folk från klassen man annars inte brukar snacka med :) Och så fick man ett nytt smeknamn också.. "katten", Alla där upptäckte att jag har lent hår så dom stod i ring runt mig och klappa mitt hår o.o Jag och Maja satt och snacka med en kille från 2an, vi upptäckte att vi alla hade gemensam musiksmak så vi satt och snacka om det hur länge som helst samtidigt som vi skratta åt folk runt omkring oss ^^ Folk börja droppa av och tillslut va det bara vi tre kvar, vi satt kvar där en stund till men sen kände ingen av oss våra fötter längre så vi börja traska hemåt. Vilket kändes som att gå på tusen nålar för att fötterna va så frusna Dx
När vi kom hem gick vi in te mitt rum och satt och prata och lyssnade på musik, rätt så najs alltså! Sen vid 04.00 gick han hem och vi skulle sova. Juste, Maja den klanten hade låst in sina nycklar på sitt rum och det skulle kosta massor att ringa securitas, så hon fick sova i mitt rum. Bara att hon tog upp hela sängen och nästan putta ner mig <.<
Men det var skitnajs igårkväll/natt, och han killen va himla trevlig. Roligt att lära känna nytt folk! :D
Nu håller jag på att fixa bilder till "100-dagars"-inläggen som jag ska ta tag i igen ;) Och samtidigt äter jag bullar och dricker saft :3
Fin frullebild från "imorse" :))

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Äger inte du en extrasäng??

Svar: Jo, men Maja ville absolut sova i min säng så jag lät henne göra det
Momlin Engqvist

2012-11-05 @ 17:52:31
URL: http://allwritingismemory.wordpress.com

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback