Mosad av en hund

Va hemma i Borghamn i helgen! Pratade igen en massa med mamma, pappa, småsyskonen och Micka på fredagen :D Har saknat dom ldshcösadhvuiguyv mycket Dom andra va inte hemma :( Sen senare hade vi filmmys och såg på Abrahamn Lincoln: Vampire hunter och åt äppelpaj :3 På lördagen stack jag och Micka över till Neele och så gick vi en sväng med Leo, hennes vovve :) Sen va vi hos Neele hela dagen, vi pratade en hel del och så bestämde vi lite om första helgen i december. Neele och Micka ska komma hit till mig i Norrköping då :D Vi ska på konsert och se Sabaton, Raubtier och Dynazty. Men är mest pepp inför Sabaton! Ska bli så jädrans kul, har längtat i månader! 
sen gick vi hem till Neele igen och då gjorde vi choklad-och vaniljpudding, fem-minuterskola och gräddkola. Som vi senare skulle ätit till en film, men vi kunde aldrig bestämma vad vi skulle se så vi satt och åt det vid bordet istället. Men det va mysigt det med! ^^ Blev en hel del facerapeande på Neeles mobil och hon gjorde på min, hahahah alltså råkade säga en sak som hon sen skrev på min fb XD
Jag och Leo från Mickas fb-status ^^
Hahah jag ligger därunder, man kan se min fot x)

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback