Music isn't just music

Kanske ska förklara gårdagens inlägg. Alla vet ju inte vem Mitch Lucker, Alex och Tom Gaskarth är och vad som hänt dom. 
 
Mitch Lucker va sångare i bandet Suicide Silence. Den 31 oktober va han med i en motorcykelolycka och avled sedan dagen efter den 1 november. Och nu gör folk narr av honom genom att säga saker som det på bilden jag posta från twitter igår. Jag är inget stort fan av Suicide Silence, men när han avled blev jag chockad. För jag kan knappt föreställa mig hur det känns för dom som är riktigt stora fans, han var deras hjälte och inspiration. Och hans lilla dotter.. hon får nu växa upp utan en fader.. it's heartbreaking :'(
 
Alex Gaskarth är sångare i bandet All Time Low. Tom är hans bror som olyckligt nog är död. Jag är inte heller något stort fan av All Time Low, så jag vet inte rikigt vad som hänt honom. Jag har läst att han tagit livet av sig men att han även dött i sömnen, vad som är sant vet jag inte. Men det jag ville komma till var att folk hackar på Alex om att det är hans fel att Tom är död. Det är sjukt att folk gör något sådant, dom känner inte ens Alex eller hans familj. Skäms över "männsklighetens". 
Jag tycker folk kan ta och skaffa lite respekt! 
Mitch och hans dotter Kenadee.
Alex Gaskarth.

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback