Neverland

Tjeniz peniz!
Idag sluta vi som vanligt halv tolv och efter att jag, Maja, Milla och Amanda ätit drog vi in till stan och handlade, köpte massvis godis och så hitta jag en film jag köpte. Pulse heter den och jag köpte den enbart för att min älskling Ian Somerhalder är med i den och för att det va en rysare :3 Och nu ska jag och Maja snart över till Blomster och se film och mysa med Milla och Amanda. Vi skulle se Neverland tror jag, en film om Peter Pan eller hur det va ^^ 
Instagrambild på mig från idag. Mitt hår va typ yppe lite fluffigt idag, är ALLTID annars helt platt och rakt utan volym eller något. Så en bild fick det bli då! :) Ignorera mitt fula smile och den så väldigt rena spegeln..
 

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback