SNYGGA LILA SKOR

Sorry för den urusla uppdateringen! Enda anledningarna jag har är att jag haft fullt upp med att va med mina vänner här och sen plugga :/ Dålig ursäkt, men ska försöka skärpa mig! Händer ju faktiskt rätt så mycket här så jag har ju saker att skriva om :o 
 
Igår va jag, Maja, Malin, Amanda och Milla in till stan. Jag letade efter skor men hittade inga jag ville ha :c Är så svårt att hitta snygga billiga skor. Vill ha egentligen ha sådana snygga high cut Nike (vet inte om dom heter så men det var vad jag fick upp när jag försökte hitta namnet på dom) men kostar massor! :(
SÅ HIMLA SNYGGA!!!
Skulle egentligen vilja köpa Vans också, men kallt nu på vintern :/
Hahah asså jag typ dööör!! ÄR DOM INTE SNYGGA?! Sökte på vans och fick upp dessa underbaringar! Måste bara ha! Någon som äger några? :3
 
Och ja jag gillar lila för er som undrar ^^

 

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback