Caraphernelia

Hahah idag har jag skrattat så himla mycket, alltså mer än vanligt! Jag vet inte, vi var väl lite extra roliga idag x) Nämen grejen var att efter igår så har jag haft världens träningsvärk i magen, tänk er då att skratta! Den smärtan alltså Dx Och när man inte "får" skratta vill man ju bara skratta ännu mera. Och när jag ändå är inne på träningsvärk.. jag kommer va död imorn! Idag på idrotten körde läraren hårt med oss. Vi fick ha som en tjockt band runt höften och i det satt ett långt band och i det skulle en annan elev hålla i och så skulle man springa och den andre eleven skulle hålla imot men ändå så att man kom framåt. Hahah så svårt att förklara. Men så jobbigt det va, jag blev alldeles yr och mådde illa :s Sen körde vi en massa andra jobbiga övningar, så snacka om att jag kommer va död imorn D'x 
Nu väntar jag bara på att Malin ska komma hem från träningen så vi kan äta! :)
Bra och snygga killar. PTV♥
 
 
 

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback