CUPCAKES

Hallå där!
Hade en himla mysig kväll med familjen igår, systrarna bakade budapest och lillebror och hans tjej gjorde cupcakes. Sen gjorde vi tacos och hade tacomys nästan hela familjen, alla förutom storebror va hemma! Sen tjocka vi oss det dom bakat så det kändes som att vi alla kunde rulla runt! XD Sen satt vi alla och spelade UNO, himla kul. Carl förlorade 2 gånger sen ville han inte va med mer ^^ Sen satt vi och titta på skräckfilmen The Unborn, hur läskig som helst! Det va typ en psykisk skräckfilm, såna är så sjuukt läskiga! D: Vågade knappt sova efter det.. Dx
 
Idag va en riktig söndagsöndag. Vi sov länge, tog det lugnt och gick en promenix i det fina höstvädret :) Sen vid 16 skjutsa storebror Micka hem och sen va det tänkt att han skulle släppa av mig på stationen i Linköping, men vi hann inte till tåget jag tänkt åka med och andra tåget gick en timme efter den. Men Stoffe tyckte inte jag skulle sitta på stationen i en timme alldeles själv så han skjutsa mig enda hem till Norrköping! Så himla snällt! :D Dock tog det ett tag innan vi hitta till elevhemmet x) Men nu är jag iaf här, nu ska jag göra läxor.. plugga engelska glosor.. o.o Vid nio ska jag och Maja käka macke! Godnatt! :)
Läskig film.. o.o
Vi hade inget roligt strössel hemma så det fick bli riven choklad på! :)

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback