MASK!

Hade det himla roligt igår! 
Alla andra stack hem, men jag och Maja va kvar. Så vi lånade projektorn och skulle se film på duk i samlingsrummet. Men vi hade inga bra filmer och vi har inte flygande internat här så man kunde streamat. Så Maja lyckades fixa på sitt rum så vi titta på hennes vägg. Himla bra alltså! Vi tittade på What to expect when you're expecting, inte så himla bra enligt mig. När vi kollat klart satte vi på massa musik och dansade galet och gjorde skuggfigurer i projektorljuset x) Och det sista Maja sa när vi sa godnatt va "Smsa när du vaknar, för du kommer säkert vakna tidigt!". Hahah sov oavbrutet till 13! Asså det är sjukt så länge jag sover när jag är här. När jag är hemma sover jag typ till 10 o.o 
 
Idag satt vi och åt frukost till typ halv fem innan vi kom på att vi borde göra något. Så vi klädde om och gav oss ut i regnet i färd mot coop! Jag passade på att köpa hårfärg, kastanjbrun. Så det kommer bli en rödbrun nyans. Så jag hoppas på att få det färgat imorn av Malin! :D När vi kom tillbaks hem va klockan nästam 18 så vi tog och lagade mat. Körde på lite vegetariskt, wok med cornbitar och stekta nudlar! Blev rätt gott faktiskt ^^ Sen låg vi där i soffan till 22 och då kom någon av oss på att vi skulle in till stan och äventyra! :D Så vi tog första bästa spårvagn in till stan och så traska vi omkring, tror till och med att vi va lite vilse ett tag! Och så hitta vi en laburint i en park där vi gick in i, jag fick dock panik av någon anledning och skulle springa ut. Sluta med att jag halka och trilla baklänges i leran :( Maja tyckte det va skitkul och dog nästan av skratt D': Någongång vid 1 mötte vi Majas pöjk Oscar och så drog vi oss hemåt! Nu ska jag nog se andra avsnittet av Vampire Diaries! See ya bros!

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback