Metal vs. gangnam style

Haaa, jag hann inte blogga imorn! Pluggade för ovanlighetens skull och vid nio va det tv:n som gällde. Ny criminal minds säsong ffs! Hahah ni skulle sett mig och Maja, satt och skrek när det börja. Inte för att det är bra. För att Spencer Ried är så förbannat snygg! Helt galet x3 Idag va vi lediga från skolan, men gissa vad. Jag gick till skolan vid 10 ändå! För att plugga med Maja :o Känner mig duktig och förtjänar en klapp på axeln ^^ men vid elva gick vi och åt med Mattias och Amanda och sen åkte Maja hem. Buhu, hon och Malin dissa mig i helgen :(( Nu sitter jag åter igen i skolan med Amanda, och nu pluggar vi inte. Vi nördar datorerna och kikar på folket.... Men sen måste jag gå och handla, har ingen frukost och måste köpa mat man bara kan värma på.. orkar inte laga mat ^^ Så får se om jag kan få med mig Amanda också! :) Och ikväll blir det nog filmkväll :3
Hahahah hitta denna och tycker den va sjukt bra! XD

Kommentarer
Postat av: Alva

fiiin blogg!

Svar: tack!
Momlin Engqvist

2012-10-12 @ 15:31:39
URL: http://keimostanja.blogg.se
Postat av: mysan

Haft en bra vecka? :)
hoppas du får en kanon helg o glöm inte att du är underbar som du är! KRAMAR <3

Svar: Jadå! :)Åh, tackar! :D
Momlin Engqvist

2012-10-12 @ 16:22:53
URL: http://myedenvad.blogg.se

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback