Vad skulle jag göra utan er?!♥

Hey, skriver detta med ett brett smile! För imorn åker jag hem och kommer tillbaks på söndag! Fyra dagar med familjen! Hur härligt?! Nämen först är det ju skola, men efter det åker jag hemåt! För vi har studiedag på torsdag och på fredagar går vi bara i skolan i ca 3 h så våran lärare är så himla snäll och ger oss ledigt och istället ger oss en hemuppgift. Himla awesome! :D Så då får jag va hemma! Eh.. inte för att det kommer vara någon hemma på fredag då alla är i skolan eller jobbar, men ändå härligt! För jag saknar faktiskt vardagskvällarna med familjen. Jag saknar syskonen, mamma och pappa riktigt mycket faktiskt! Inte för att jag inte trivs här, för det gör jag verkligen! Men det är familjen liksom. Jag har inte träffat dom sen förra helgen och bara tanken på att jag ska va hemma med dom i 4 dagar gör mig glad! Familjen betyder så himla mycket för mig och att dom stöttat mig hela vägen hit till där jag är nu och till den jag blivit gör mig så himla glad. Ville bara få fram att jag nu i denna stund saknar min familj sähäääääääääääääääääääääääääääääääär mycket gånger femtioelva!
Bild från januari 2011. Här är inte hela familjen, saknas fyra syskon. Åh lilla Balto med, saknar honom så himla mycket! Snart ett år sen jag sist såg honom :(( 
Vad skulle jag göra utan er?!

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback