Fett awesome dag!

Idag gick jag otroligt nog upp klockan 9, fett trött men fett glad! För jag skulle ta bussen till stan och träffa Mickiz och Neeliz! :D Så idag har vi gått på stan och kikat lite. Dom tog även hål i öronen, tyvärr är man ju 16 så jag kunde ju inte det :c Vi gick även på restaurang, Golden Bangkok. Asgod mat, men shit va starkt det va! XD Sen mötte vi Maja där också, hahah hon skrämde skiten ur mig! XD Efter ett par timmar på stan tog vi bussen hem till mig och så satt vi och prata och såg lite på film och för en timme sen åkte dom hemåt... :(( Fett tråkigt! 
Nu tänkte jag iaf ta en dusch och sen mysa ner mig med en film.. med min skål med godis :3 Men ni får ha det så bra! ;)
typ så :)

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback