Free Willy Escape from pirate's cove

MEN TJENA!
Hade skitkul igår! :D Såg på massa filmer med Maja, Milla, Amanda och Oscar :D Först titta vi på Pirates of the caribbean 2 och så efter någon timma orka vi inte mer så vi sprang omkring o busa lite. Sen skulle Maja hämta Oscar så då dansa jag och Amanda gangnam style, hahah fett kuul XD Sen kolla vi mer på filmen och så kom någon på att vi skulle se paranormal activity och jag har ju den så vi sprang till Majas och mitt elevhem och hämta filmen plus filmen Instängd. Så då titta vi på båda dom, Paranormal är ju lite seg men när vi såg på Instängd hoppa alla till ett par gånger! xD Sen vid 4-halv 5 på natten gick jag, Maja och Oscar till vårt elevhem och då va vi massa hungriga så vi tog en macka och satt vid tv:n en timma ^^ Sen satt jag vid datorn till halv 7 och då kom jag på att jag behövde duscha. Så jag kom inte i säng fören vid 7 på natten.. eller morgonen rättare sagt x3 Hade en himla kul kväll! Tack Maja, Milla, Amanda och Oscar för igårkväll! :3♥
 
Idag vakna jag vid 9(hahah sov 2 timmar) men så somna jag om efter ett tag och vakna igen vid 10-10.30. Så jag har sovit högst 3 timmar inatt x) Men, är faktiskt inte så himla trött, mest ögonen som är huur trötta som helst, hahah ^^ Idag har jag iaf inte gjort så mycket, tittade på film, Free Willy Escape from pirate's cove. Trodde den skulle va bra eftersom att dom 3 första Free Willy filmerna är några av mina favoritfilmer. Men den här va jättedålig! Den hade inget med dom första filmerna o göra, allt va fejk. Alltså, det va inga riktiga späckhuggare med, dom va fejk allihopa! D: Och då är ändå denna film gjord 2010 och den första filmen är gjord 1993 och är myyycket bättre! 
Sen gick jag, Maja och Oscar över till Milla och hängde där i någon timma och nu sitter jag här för att dom andra skulle göra annat, men ska förhopningsvis tillbaks dit senare! :3 Nu borde jag göra klart mitt tal till svenskan...
Titta bara hur ful Willy är på bilden o.o

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback