Hej solsken!

Idag när jag slog upp ögonen va det skitfint väder ute och jag va inte ens trött som jag brukar vara, så allt va toppen och jag kände mig taggad inför dagen. Men så kände jag huvudvärken från igårkväll smälla te och så har den hållt i sig hela dagen! Dx Plus att vi hade ett tal jag inte va klar med tills idag+ en gruppredovisning som inte heller va klar och så ett prov i djur i naturbruket som jag inte pluggat till! Så huvudvärken + allt det andra förstörde min fina morgon <//3 Efter skolan gick jag, Maja och Malin till coop och handla lite. Jag va bara tvungen att köpa choklad, fett sugen! ^^ 
En bild från dagen då vi va på Kolmården och jobbade! :3

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback