Min dator heter Gollum! :)

Ännu en dag i skolan har gått och snart har jag gått på den här skolan i 4 veckor. Och bott här i 4 veckor! Sjukt vad tiden går fort, fast ändå inte.. Det känns som att det va igår man flytta in typ :o Men ändå känns det som att man gått med den här klassen i evigheter! Älskar den här klassen, så himla underbar! x3♥
 
Imorse skippa jag matten så fick sovmorgon till 10.10 :D Okey, så badass är jag inte att jag struntar i matten sådär xD Men vi har det så att om vi är klara med vårat beting kan vi strunta i lektionen, fett chill ^^ Så idag hade vi först engelska då vi höll på med något grupparbete och sen resten av dagen hade vi biologi och där har vi ochså grupparbeten. Rätt awesome dag alltså :) Nu har jag precis käkat med Maja och ska snart dra ut för att kika lite på träden, trädprov imorn juu!! Sen klockan 19 äre RUGBY med treorna! :DD Wiihooo!!! 
Och svar på frågan vart jag har köpt min baseball-tröja med Guns n' roses på: Jag köpte den på en marknad i sommras, så kan väl inte säga att jag har något svar på den frågan :/ 
hahah Amanda, Maja och jag! XD Fråga inte... x3

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback