My weekend!

I fredags fick jag äntligen träffa bästa Emma! :'D♥ Inte träffat henne på huuuur länge som helst så det va sjukt awesome! Vi bakade kladdkaka och sen åt vi den med familjen och myste med tända ljus! :3 På lördagen åkte vi alla till kusinerna på kräftskiva! :D Träffar dom inte så himla ofta så det va skojigt! Vi åt och lyssnade på massa bra musik, älskar min släkt och musiken vi lyssnar på! :') Sen sov vi alla över, det vill säga 8 personer sov över hemma hos kusinerna x) Himla mysigt va det! Dagen efter pratade vi mest och sen vi 3 på eftermiddagen skjutsade mamma mig och Micka till Mjölby där vi chilla i Mickas lägenhet tills mitt tåg skulle gå. Vi va även lata och beställde hem mat, kababtallrik, mums! x3 Sen vid 6 på kvällen gick vi ner till stationen och så åkte jag till Norrköping där jag mötte upp Maja och så tog vi bussen till Himmelsta tillsammans. När vi lämnat av väskorna kom Milla och så gick vi till coop och köpte glass och så gick vi tillbaks och myste med glass och kladdkaka som jag tagit med mig c: Vi hade skitskoj där på kvällen/natten! XD Nu bör jag sova.. o.o Godnatt!
Idag har jag, Maja och Amanda nördat på younow och skaffat oss massa coola buddieezz! På bilden äre Shaawwn som kramas x'D♥

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback