PTV+SWS♥

Hahah sorry att jag inte bloggat ännu! Men i torsdags drog jag, Maja, Malin, Milla och Amanda till stan för att käka på donken, heheh.. Sen hitta jag KERRANG! i en affär, blev så himla glad när jag såg den+att det va Pierce The Veil poster i!! :DDD så nu sitter den på väggen framför datan :3 Och sen på kvällen satt vi vid tv:n i köket till typ 24 så då hann jag inte blogga för att internet stängs av 23 vissa kvällar o.o
Idag va vi bara i skolan i 1 timme och 40 minuter! Alltså sluta vi 10 :DD Så sen drog vi direkt till stan för att vi skulle träffa 2 killar som min kompis skulle träffa första gången(alltså hon kände en av dom men aldrig träffat irl). Så vi hängde på donken med dom ett tag och så hitta vi en skivaffär vi gick in i(note to myself: dit måste jag gå någon mer gång!) och så traska vi ner mot stationen och så åkte dom vidare! Hade himla trevligt och dom va jätteroliga! xD Sen nu ikväll kom vi helt random på att vi skulle ha Pirates of the caribbean-maraton. Först tog det över en timme att få på film och allt, sen låg jag och Maja och somnade så när filmen va slut beslutade vi alla att vi skulle gå hem istället för att se resten av filmerna, himla lyckat maraton! xD Nu sitter jag här och är så jädrans trött att jag knappt orkar hålla ögonen öppna! Men jag tänkte att jag skulle göra detta inlägg innan jag somna x3 
Pierve The Veil och Sleeing With Sirens!♥

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback