WOW, va ren du är idag!

Okey, nu ska jag sluta be om ursäkt och säger såhär: Jag har inte alltid tid att blogga längre eftersom att jag går i skolan och nu när jag bor bredvid kompisarna så är jag mest med dom, ni fattar eller? Att jag väljer kompisarna före bloggen :) Så ni får va med på att jag ibland inte uppdaterar, och då är jag förmodligen ute och busar med kompisar eller tjockar mig framför en film med dom! x3
Igår då, efter skolan tog jag och Maja med oss mat och gick till Blomster(mycket mysigare där!) och åt tillsammans med Milla och Amanda som bor där :3 Sen satt vi och prata med Noortje och Alice som är basketspelare så dom är typ 2 meter! o.o Vi hade iaf skitkul och satt och skratta massa! På något vis bestämde vi att vi skulle cykla till coop, klockan va då nästan nio ^^ Och så köpte vi choklad och drog hem igen och satte på en film! :D Det blev John Tucker must die! Sjukt rolig film alltså! Efter filmen satt vi mest och dog av skratt.. fråga mig inte varför.. hahah när jag och Maja skulle gå hem skrämde vi upp så pass att vi skrek av panik och bara sprang allt va vi hade!! XD 
Idag första lektonen fick vi köra traktor!! :DD Hur ballt?! Jag och Amanda delade traktor och så fick vi på radion och där va det Bandit rock! Så vi höjde max och bara kände oss fett coola till Metallica när vi körde i snigelfart med en traktor XD Nästa lektion va vi på Norf, ett häststall. Där fick vi borsta och göra några hästar fina inför ridlektion, himla skojigt! :D Men sen fick vi rensa ogräs :(( och så va dagen i skolan slut, Onsdagar kommer verkligen vara min favoritskoldag! Efter skolan gjorde jag och Maja mat tillsammans i det så väldigt fula och osociala köket på himmelsta. Hade oss ett väldigt smärtsamt asgarv som nästan tog kol på min mage. Har nämligen världens träningsvärk i hela benen, stjärten, magen och armarna efter gårdagens idrott.. Första idrottslektionen och det va kondition som gällde! D: så kan knappt ställa mig upp efter att jag satt mig ner, jobbigt :(( 
Nu försöker jag göra en extremt svår läxa som jag inte fattar! Ska göra ett släktträd av en djurat, låter kanske busenkelt men hur jag än försöker så går det inte o.o Så snart kommer Maja över och så ska hon hjälpa mig! :D

Tuff va? ;D Där ser ni lite av mitt rum också! Har tänkt ta några bilder och visa mitt rum någon dag! ^^
 

Kommentarer
Postat av: ▲ Emmasophie - bloggen om mode

Glöm aldrig att du är PERFEKT som du är! ♥

2012-09-06 @ 18:59:53
URL: http://emmaasophiee.blogg.se

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback