BÄSTA DAGEN EVER

MORNIN' PEEPS!
Så fort jag skrivit klart det här inlägget ska jag gå och käka frulle och sedan ta spårisvagnis in till resecentrum för att hämta min bror Carl och Emma. Jag är så grymt jävla glad, detta ska bli kul! :D Sen ska vi tre gå lite på stan med skulle jag väl tro och sen så drar vi tillbaks till boendet. Sen lite senare ansluter sig även Maja, Manda, Eddie, Milla, Delfi och Moa! Sen vet jag inte om vi lite random bjuder hit någon mer, det brukar oftast bli så ^^ Vi alla ska iaf baka tårta, flumma massa på mitt rum och spela "upp till bevis" och såklart se på film!
Ni får ha det så bra, för det ska jag :3 Hejdå!
 
Eftersom att jag lämnat tillbaks syrrans systemkamera får ni två gifar som jag precis gjorde!
Asså kan inte sluta skratta åt den här HAHAHAH asså håller ni inte med om att den är sjukt rolig?! Vet inte vad jag gör där riktigt..

Kommentarer
Postat av: nicco

Hej! Jag ber om ursäkt ifall du inte gillar sådana här kommentarer. Men jag skulle bli jätte glad om just du hade lust att delta i veckans blogg som avslutas imorgon.
http://lifeofnicco.blogg.se/2013/april/veckans-blogg-2.html

2013-04-13 @ 09:50:14
URL: http://lifeofnicco.blogg.se

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback