DEN SOM LÄSER ALLT DETTA BORDE FÅ EN KAKA

Idag stannade jag hemma från skolan, för jag har kännt mig så utmattad de senaste dagarana. Har somnat så fort jag kommit hem och jag har aldrig förrr sovit efter skolan, känns bara konstigt. Och igår på första lektionen somnade jag och sov nästan igenom hela lektionen. En rolig sak som hände då va att min lärare berättade en historia eller något som han alltid brukar och så helt plötsligt slår han foten i golvet jättehårt och jag som ligger och sover så fridfullt med huvudet på bänken på första raden skiter ju nästan på mig och flyger upp ur stolen. Och alla börjar asgarva, speciellt läraren, han tyckte det va asroligt. Det tyckte inte jag, drömde ju om fossorna i Madagaskar-filmen :(
 
I alla fall så efter den lektionen hade vi matte och då somnade jag igen.. så jag valde att gå hem och sova efter lunchen. Sen på kvällen när jag väl skulle sova så va jag sjuukt trött och utmattad, men jag kunde bara inte somna. Så jag låg vaken till 4 innan jag lyckades somna och när jag väl somna så vaknade jag typ varje halvtimme. Sen va jag upp och drack vatten vid 9 och sen gick jag och la mig och somnade äntligen riktigt djupt. Men fick bara sova i en timma, för då kom en av personalen från boendet och öppnade mitt rum för att visa några elever. Snacka om att jag blev chockad och fatta inget, men när dom märkte att jag va där gick dom ut. Dock kunde jag inte somna efter det. Så hoppas på att jag kommer kunna sova inatt så att jag kan gå till skolan imorgon!
 
Jag och Malin har somnat i uppehållsrummet på skolan, tror det va i vintras!
 
 
 

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback